IMG 20200409 222214

(Xiaomi Mi 10 Pro review) ژیومی ایم آئی10 پروکا جائزہ

Pin it .

Xiaomi Mi 10 Pro review

ژیومی ایم آئی 10 پرو  (Xiaomi Mi 10 pro) میں اعلی درجے کی خصوصیات ہیں ایک زبردست کیمرہ  ، تیز چارجنگ ، اور دلکش اسکرین ، لیکن اس میں اس کی بجائے قیمت بھی زیادہ ہے ، اور کچھ سافٹ ویئر ایشوز کچھ صارفین کو بھی روک سکتے ہیں۔

ژیومی کے پاس ایم آئی 9 ، ایم آئی نوٹ 10 اور مختلف ریڈمی ڈوائس کے مابین زبردست 2019 تھا ، اور اس نے مارچ میں ایم آئی 10 سیریز کے ساتھ ہی 2020 کو شروع کردیا۔ ان فونز (ایم آئی 10 لائٹ کو بچانے کے) میں ٹاپ اینڈ سنیپ ڈریگن 865 چپ سیٹیں ، 5 جی کنیکٹیویٹی ، 108 ایم پی مین کیمرا اور  ایمولیڈ (AMOLED) اسکرینیں ہیں۔

زیومی ایم آئی 10 پرو ایم آئی 10 ، زیادہ اسٹوریج ، اور تیزی سے چارج کرنے کی صلاحیتوں سے بہتر کواڈ لینس کیمرے کے ساتھ جھنڈ کا سب سے زیادہ پریمیم ہے۔ کہتے ہیں ، اس اور بیس ڈیوائس کے مابین سیمسنگ گلیکسی S20 اور S20 Plus کے مقابلے نسبتا few کچھ فرق موجود ہیں ، لیکن Mi 10 Pro کو اب بھی مضبوط  ہونا چاہئے۔

ژیومی می 10 پرو کی فروخت کی تاریخ کا دارومدار ملک پر ہے۔ یہ 7 اپریل یا 15 اپریل کو یورپی ممالک کے مختلف ممالک میں شروع ہورہا ہے ، لیکن یہ غیر یقینی اعلان کی تاریخ میں برطانیہ اور دیگر علاقوں میں آنا طے ہے۔

جب

عام طور پر زیومی ایم آئی 10 پرو ایک ہاتھ میں استعمال کرنا بہت آسان محسوس کرتا ہے ، اس حقیقت کے باوجود اس کی جہت 162.5 x 74.8 x 9 ملی میٹر بالکل ‘کمپیکٹ’ فون کی طرح نہیں ہے۔ اگرچہ یہ تھوڑا پھسلتا ہوا محسوس ہوا۔

ڈسپلے 6.67 انچ کی AMOLED اسکرین ہے جس میں 1080 x 2340 ریزولوشن اور 90Hz ریفریش ریٹ ہے۔ یہ صرف بائیں بازو کے کونے میں کارٹون کے سوراخ والے کٹ آؤٹ سے ٹوٹ جاتا ہے ، لہذا اس کا سامنے والا کیمرہ ہواوے پی 40 ، اوپو فائنڈ ایکس 2 اور مزید فونز کی طرح ہے .

عام طور پر اسکرین کافی اچھی نظر آتی ہے ، اور ہم خاص طور پر اس کے برعکس تناسب اور رنگ کی درستگی کی تعریف کرتے ہیں۔ ہم نے یہ بھی دیکھا ہے کہ اسکرین کی ساری گھنٹیوں اور سیٹیوں کو استعمال کرتے وقت بیٹری ڈرین زیادہ خراب نہیں تھا ، اور ہمیشہ دکھائے جانے والے ڈسپلے میں اتنی طاقت نہیں آتی تھی جتنی ہماری توقع تھی۔

خصوصیات :

ژیومی ایم آئی 10 پرو میں اسنیپ ڈریگن 865 چپ سیٹ ہے ، جو فون کی ریلیز کے وقت اینڈروئیڈ ہینڈ سیٹس کے لئے سب سے زیادہ پریمیم پروسیسر ہے ، اور اس کے نتیجے میں یہ ایک بہت ہی طاقتوڈیوائسGB اسٹوریج کے ساتھ اٹھا س ہیں۔

ژیومی ایم آئی 10 پرو ایک 5 جی فون بھی ہے جو چپ سیٹ میں ایک اور انتخاب ہے ، حالانکہ ہمیں فون کی رابطے کی رفتار کو جانچنے کے لئے نہیں ملا ہے۔ یہ کہتے ہوئے ، کہ کنکشن کتنا ناگوار ہے اس کا آلہ کے بجائے نیٹ ورک پر زیادہ انحصار ہوتا ہے۔

زیومی ایم آئی 10 پرو کی بیٹری 4،500mAh ہے ، جو کہ کافی اچھا سائز ہے ، حالانکہ بیس فون کے سائز سے صرف ایک ٹچ چھوٹا ہے۔ فون کے ساتھ ہمارے زمانے میں ، یہ کافی اچھی طرح سے اسکرین ٹکنالوجیوں سے نمٹنے کے لئے بہتر محسوس ہوا جیسا کہ پہلے بتایا گیا ہے ، حالانکہ گیمنگ اور مشاہدہ کرنے کے لئے بیٹری ڈرین کو ہم دوسرے آلات میں استعمال ہونے والے معاملات کے مطابق محسوس کرتے ہیں۔

ہماری دو سب سے بڑی MIUI گرفت یہاں تک کہ واپس آگئی ہے۔ پہلے سے انسٹال شدہ بلوٹ ویئر کا تھوڑا سا حصہ ہے ، جس میں متعدد گیمز اور ڈبلیو پی ایس آفس اور لنکڈ ان جیسے کچھ دوسرے ایپس شامل ہیں۔

IMG 20200409 222308

کیمرے

ژیومی ایم آئی 10 پرو میں چار پیچھے کیمرے ہیں ، جو 108 ایم پی مین سنیپر کے ذریعہ ہیلمڈ ہیں۔ اس کا بیک اپ 20MP وسیع زاویہ ، 8MP ٹیلی فوٹو (5x آپٹیکل زوم) اور 12MP پورٹریٹ (2x آپٹیکل زوم) کیمرا ہے۔

ہمیں بالکل بھی پورٹریٹ کیمرا کی جانچ کرنے کو نہیں ملا ، لیکن یہ شاید ایمی نوٹ 10 کے سنیپر سرنی کا ہمارا پسندیدہ حصہ تھا ، لہذا اگر یہاں کچھ بھی تبدیل نہیں کیا گیا تو یہ بہت زیادہ ورسٹائل اور کام کرنے والا سنیپر ہونا چاہئے۔

ہم نے مختصر طور پر زوم کیمرا کا تجربہ کیا ، لیکن اس پر کوئی مناسب فیصلہ دینے کے لئے کافی نہیں ہے۔ یہ 5x آپٹیکل ، 10 ایکس ہائبرڈ اور 50x ڈیجیٹل زوم کی حمایت کرتا ہے ، حالانکہ صرف 8MP پر اس کا سینسر بالکل وسیع نہیں ہے۔

سامنے والا کیمرہ 20MP کا ہے ، اور اس میں اچھی سیلفیز لی گئی ہے ، لیکن پورٹریٹ موڈ میں یہ پس منظر کی درستگی کو دھندلا کرنے اور چہرے کے دائیں حصوں کو اجاگر کرکے واقعی روشن ہوا ہے۔

ژیومی نے لانچ کے موقع پر بھی ایم آئی 10 پرو کے ویڈیو گرافی کے عناصر کی تفصیل بتائی ، لہذا ہم نے ان پر ایک نگاہ ڈالی۔ آپ 720p سے 8K تک کی قراردادوں(Resolution 720p) میں تصویر لے سکتے ہیں ، لہذا اب یہ فون بہت سارے لوگوں میں سے ایک ہے جو اتنی اونچی قرارداد میں تصویر لے سکتےہے کہ زیادہ تر لوگوں کے پاس ایسا ڈیوائس نہیں ہوگا جو اسے صحیح طریقے سے ڈسپلے کرسکے۔ آپ 30fps یا 60fps پر گولی مار سکتے ہیں ، حالانکہ 8K صرف 30fps پر کام کرتا ہے۔

یہ کہتے ہوئے ، ایم آئی 10 پرو کی کافی خصوصیات موجود ہیں جو ان کے چہرے کو زیادہ سے زیادہ جانچنے کا امکان دکھاتی ہیں ، کیونکہ ویڈیو شوٹنگ کے طریق کار امید افزا لگتے ہیں اور بیٹری آپٹیمائزیشن سوفٹ ویئر اور چارجنگ کی رفتار سے باقاعدگی سے طاقت کا بوجھ کم کرنے کا وعدہ کرتے ہیں۔ فون اوپر

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *